Tuesday, November 01, 2005

 

The first day of November :)

Although I wrote here that I would keep this as my diary, I stopped it for a long time...><

It is the first day of November, so I make a new goal in order to refrech my mind.

Actually, it has already decided to study abroad in Macau.

i would like to report my experience in Macau here, so I want to make it my habit to keep diary.


と言うわけで、日本語で。でも、英語で書いたことと同じことを書くわけではありません。
英語で語りたいこと、日本語で語りたいことありますし。
中国語が上手くなったら中国語でも書きたいです。

自分の経験したことを記録したいな〜ってのは、前から思っていたんです。
それで、何度も日記を書き続けようと思っては挫折して。。。というのを繰り返していたんです。
このままじゃいけない!ということで、区切りよく今日から十一月、ってこともあるんで、気持ちも新たに書き始めようかと☆

更に、マカオへの留学も決まったので、留学中にここでの友達とのコンタクト手段の一つにもなると思います。

しょうもないことでも毎日書き続けようと思います!

see you soon☆

Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?